Τα καλοκαιρινά ελαστικά χάνουν μεγάλο μέρος της πρόσφυσής τους (έως και 50 %) το χειμώνα όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες των 5 °C;
Περισσότερα...
Η χαμηλή πίεση των ελαστικών οδηγεί σε μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου από το όχημα και μεγαλύτερη φθορά των ελαστικών;
Περισσότερα...
Για την επισκευή των ελαστικών είναι απαραίτητο σε κάθε περίπτωση το ξεμοντάρισμα του (βγάλσιμο) από την ζάντα;
Περισσότερα...Σας παρεθέτουμε τεχνικές πληροφορίες που αφορούν τις προδιαγραφές των ελαστικών σας.
Στα πλαϊνά των ελαστικών αναγράφονται κωδικοί που αφορούν το πόσο βάρος μπορεί να φέρει το εκάστοτε ελαστικό έχοντας την μέγιστη πίεση. Στο ακόλουθο πίνακα παρατίθονται οι αντιστοιχίες μεταξύ κωδικών και βάρους σε κιλά.
Κάτι ανάλογο ισχύει και για τους κωδικούς ταχύτητας. Ο κάθε κωδικός αντιστοιχεί στην ανάλογη ταχύτητα όπως παρουσιάζεται και στην ακόλουθη φωτογραφία. Η ταχύτητα που προσδιορίζεται μέσω του κωδικού από το κατασκευαστή του ελαστικού προτείνεται να μην ξεπερνιέται για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Η κωδικοί αφουρούν ελαστικά τα οποία δεν έχουν υποστεί την παραμικρή επιδιόρθωση με τον οποιοδήποτε τρόπο.
Τέλος, για τον λόγο του ότι σε πολλά οχήματα η ενδεδειγμένη πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής του οχήματος υπάρχει περίπτωση να εμφανίζεται σε διαφορετκές κατά περίπτωση κλίμακες (bar ή psi), παρατίθεται ακολούθως πίνακας που προσδιορίζει τις αντιστοιχίες των πιέσεων για τις πιο διαδεδομένες κλίμακες.