Τα καλοκαιρινά ελαστικά χάνουν μεγάλο μέρος της πρόσφυσής τους (έως και 50 %) το χειμώνα όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες των 5 °C;
Περισσότερα...
Η χαμηλή πίεση των ελαστικών οδηγεί σε μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου από το όχημα και μεγαλύτερη φθορά των ελαστικών;
Περισσότερα...
Για την επισκευή των ελαστικών είναι απαραίτητο σε κάθε περίπτωση το ξεμοντάρισμα του (βγάλσιμο) από την ζάντα;
Περισσότερα...
Για την επισκευή των ελαστικών είναι απαραίτητο σε κάθε περίπτωση το ξεμοντάρισμα του (βγάλσιμο) από την ζάντα;
Για λόγους ασφαλείας, ποιότητας και προκυμένου να διαφυλαχθούν οι επιδόσεις των ελαστικών αν κάποιο ελαστικό παρουσιάσει χαμηλότερη πίεση τότε αυτό πρέπει να ελεγχθεί άμεσα από κάποιο επαγγελματία. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί διαρροή αέρα από κάποιο σημείο του ελαστικού τότε αυτό πρέπει σε κάθε περίπτωση να ξεμονταριστεί και να ελεγχεί και από την εσωτερική του πλευρά. Αυτό γίνεται για ελεγχθούν πιθανές επιπλέον ζημιές στο εσωτερικό του ελαστικού, στον σκελετό του, στα πλαινά του αλλά και για να ελεγχθεί το κατά πόσο είναι άξιο να κυκλοφορεί.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί διαρροή και αφαιρεθεί ο παράγοντας που την προκάλεσε συνίσταται ιδιαίτερως η επισκευή του ελαστικού να πραγματοποιηθεί στο εσωτερικό του και όχι από την πλευρά του πέλματος έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η μέγιστη αξιοπιστία του στο μέλλον.